onsdag 4. oktober 2017

Juleblogg for jule-entusiaster


Velkommen til min juleblogg

 

For meg har julen alltid vært den største og viktigste høytiden i året.
Jeg blir lett engasjert i alt som handler om julen
- fra det som skjer hjemmet i huset til det som skjer i reklamebladene.

Likevel er julen mest spesiell fordi verden virker anderledes rundt den tiden på året.
Verden virker roligere, vennligere og lykkeligere.
Kanskje det er bare i denne lille kroken av verden eller kun fra mine egne øyner,
men det er det som varmer meg året rundt.


"Jul i hjertet hele året rundt"

Mine venner har alltid kalt meg "gal" fordi jeg har en tendens til å være
nok så tidlig ute med juleforberedelser. Når refleksjoner fra julen er ferdig i Januar
så er jeg klar til å forberede meg til neste jul allerede.
Men å ha "jul i hjertet hele året" handler ikke bare om å planlegge neste jul
(selvom det er det du kan forvente mye av fra denne bloggen),
det handler om å beholde den følelsen, godheten og medfølelsen man har til andre hele året.


Tanker om bloggen

 

Å starte en juleblogg er noe jeg har tenkt på lenge;
et sted hvor jeg kan dele mine idéer og et sted hvor det er greit med juletanker hele året.
Forhåpentlig vil noen finne denne bloggen nyttig, hjelpsom, inspirerende eller bare koselig å lese.

Uansett hvilken grunn du måtte være her for
så ønsker jeg deg velkommen og håper at du følger med videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag