tirsdag 24. oktober 2017

Juleshopping i England


I dag er det kun 2 måneder igjen til Julaften

Jeg har nettopp kommet hjem fra England-
min samboer sin familie bor nærme London
og mens vi var der fikk jeg gjort litt shopping.

"The Ranch" er en interiør (og "altmulig") butikk
som er proppet full av julepynt!
Jeg gikk ikke ut før butikken skulle stenge.



Hvis du skal til England før jul så bør du ta deg en tur dit!
Utenom julepynt så kan du også finne mange
fine julegaver der til en veldig rimelig pris.


Jeg har aldri prøvd Mince Pies før men kjæresten
insisterte på å kjøpe det og jeg gleder meg til å smake 1.advent
 


I år skal jeg ha hvit og sølv som farger på juletreet
og jeg fikk kjøpt en del dekorasjoner med meg hjem.



Diverse dekorasjoner til Juletre og løper til bord

.
Mer juletrepynt og juletre-teppe

.
Julekuler i hvit og sølv

.
Lysestaker med reinsdyr

.
Fine dekorasjoner og telys-kopper

.
En glitrende sløyfe!

.
Julekrybbe med lys

.
Lysestake med LED

.
Snøfnugg og stjerner til vegg og dør
.
En slede til dekorering

Takk Gud for at ingenting knuste
og at jeg i det hele tatt fikk plass til alt i to kofferter!
Nå gleder jeg meg til å pynte til Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag