fredag 6. oktober 2017

Når julen titter frem

Hvert år når julen begynner å titte frem i butikker og reklameblader blir jeg alltid så glad!
Endelig er det ikke "bare jeg" som sitter å tenker på julen.
I matbutikker har jeg sett julesjokolader fra Freia,
på plantasjen holder de på å sette opp nisser og pynt
og jeg har hørt at julen har kommet til IKEA også (planlegger en lang tur veldig snart).

Noe som også begynner å dukke opp er juleblader.
Jeg har nettopp kjøpt årets "Alt om JULEN".

Juleblad

Det kostet 89 kr som er 10 kr mer enn det kostet i fjor-
men det følgte med et lite ekstra blad "Alt om julens mat".

Jeg har allerede sust lett gjennom det og her finner du
mange oppskrifter for de som liker håndarbeid;
strikke, sy, hekle og diverse "lag det selv" julepynt.
Du finner også mange flotte idéer til pynting og
noen tips til adventskalendere.
I "Alt om julens mat" er det mest søtsaker og gjærbakst
men også et par middagsoppskrifter.

Jeg skal kose meg med dette julebladet
men har fortsatt plass til noen flere.
Hvilket juleblad du kjøpe hvert år?

----------------------------------------------------------------------







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag