tirsdag 31. oktober 2017

DIY Christmas Coasters


Happy Halloween!
I dag er siste dagen før jul i min bok.
I kveld skal jeg se "The Nightmare before Christmas"
som har blitt en Halloween-tradisjon for meg.

------------------------------------------------------------------------------

DiY Christmas Coasters
Perfekt til et glass vin eller en varm kopp kakao om vinteren


Du trenger:
  • Trefiberplate (eller annen materiale)
  • Akrylmaling og malekoster (spraymaling kan brukes istedenfor)
  • Eventuelt tusjer



Jeg saget ut firkantet brikker fra en trefiberplate.
Brikkene måler ca. 8,5 x 8,5 cm.
Deretter malte jeg brikkene i lys grå og ventet til de var tørket.
Så brukte jeg blyant til å tegne figurer på brikkene
og brukte tusj og maling til å fylle ut figurene.
Tips: Spray brikkene med Matt Varnish etter de er helt tørket for en matt finish.

------------------------------------------------------------------------------------------

Skal du lage jule-glassbrikker? Legg ut bilde av resultatet
og post linken i kommentarfeltet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vinterdag